WEB TRAFFIC

Saturday, October 22, 2011

TERBARU...SEDANG MELETOP DI INTERNET DAFTAR PERCUMA PUN BOLEH BUAT DUIT...!

ATLANTICJUS.....!
SEMAKIN HARI SEMAKIN RAMAI YANG MEMPERCAYAI KEHEBATAN PRODUK DARI ATLANTICJUS..!
JIKA ANDA MEMPUNYAI KAWAN ATAU SAUDARA MARA ATAU AHLI KELUARGA ANDA YANG MENGALAMI MASALAH BERIKUT SILA DAPATKAN PRODUK SAH DARI KAMI.,HALAL.,PRODUK BUATAN MALAYSIA.
SILA LAWATI ATAU MENGHUBUNGI KAMI DISINI..,
ANDA BOLEH LIHAT TESTIMONI PENGGUNA KAMI SECARA LIVE DI YOUTUBE,
http://juspenawar2u.blogspot.com  

ASALAMUALAIKUM WRT DAN
SALAM SEJAHTERA
Daftar  PERCUMA dulu


Promosi 1:
Dalam tempoh masa 30 hari yang terawal (bermula dari hari anda mendaftar percuma), jika anda berjaya mendapatkan 80 orang mendaftar di website anda (tanpa mengira daftar percuma atau telah VIP), kami akan berikan wang tunai RM100.00. Tanpa mengira anda sendiri ahli VIP atau tidak. Syaratnya perlu individu yang benar-benar wujud dan nama serta email yang berlainan. Ini duit PERCUMA !!!

 Promosi 2:
Tiga ahli VIP yang upgrade dari 20hb Okt 2011 hingga 30hb Nov 2011 akan diberikan sebuah handphone Samsung (E1080). Pemilihan akan dibuat berdasarkan jumlah pendaftaran terbanyak di websitenya (tanpa mengira ahli VIP atau tidak).

 Promosi 3:
Bagi ahli VIP, jika anda mendapatkan 25 orang ahli VIP dalam sebulan sebulan (bermula dari tarikh anda VIP), anda akan diberikan sebuah Android. (5 pemenang).

 Promosi 4:
 Bagi ahli VIP, jika anda mendapatkan 50 orang ahli VIP dalam sebulan sebulan (bermula dari tarikh anda VIP), anda akan diberikan sebuah NoteBook Acer-aspire-one-d250. (5 pemenang).

jom daftar free dahulu; http://www.atlanticjus2u.com/jutamie

Cara sebenar bagaimana kami bina rangkaian downline dengan mudah.Saya bocorkan kepada anda..!

PERKARA MUDAH TAPI KEBANYAKKAN DARIPADA ANDA TERLEPAS PANDANG DAN HANYA MAHUKAN JALAN MUDAH..!

1 DAFTAR PERCUMA
2 PROMOSIKAN LINK/WEBSITE ANDA DAN DAPATKAN SEBERAPA BANYAK DOWNLINE PERCUMA
3 ANDA LIHAT SENDIRI SEORANG DEMI SEORANG DOWNLINE ANDA UPGRADE VIP DAN KETIKA ITULAH ANDA PERLU UPGRADE VIP SUPAYA TIDAK KEHILANGAN DOWNLINE VIP ANDA.
4 JARINGAN ANDA AKAN TERBINA DENGAN SENDIRI.

 Senang cerita, jika anda dan rakan-rakan dibawah anda masing-masing sponsor 4 orang, sampai level 8, anda akan menerima RM181,360.00. Jika masing-masing sponsor 5, sampai level 8, anda akan mendapat RM998,250.00. Ini baru bonus yang ke 2.

BEGINILAH CARA SAYA BERJAYA BERSAMA Atlanticjus...!

Berikut adalah 15 soalan asas tentang bisnes ini:
1. Soalan: Bisnes apa ni?
Jawapan: Ini adalah network bisnes yang berlesen. Pejabat kami di Setapak, KL. Anda boleh lakukan bisnes ini secara offline ataupun 100% melalui internet.
2. Soalan: Boleh ke jika buat 100% melalui website?

Jawapan: Boleh. Tugas anda hanyalah sebarkan website anda sahaja. Daftarkan rakan niaga dibawah anda, pos produk, jawab soalan, semuanya akan dilakukan oleh admin dan syarikat.
3. Soalan: Apa produknya?

Jawapan: Buat masa ini ada 3 produk hebat iaitu Atlantic Jus, Alphacell dan Mix Berry.
4. Soalan: Ok ke produk-produk ini?

Jawapan: Semua produk ini produk yang hebat dan juga halal. Sila login di website dan masuk ke bahagian Produk. Disana anda boleh lihat testimoni-testimoni dalam bentuk youtube.
5. Soalan: Join, berapa RM?
Jawapan: Satu pekej penyertaan (1 kedai)  adalah RM298.00
6. Soalan: Apa yang saya akan dapat?

Jawapan: Anda akan mendapat sekotak atlanticjus dan yang lebih hebat anda mendapat peluang menambahkan pendapatan tanpa kos tambahan yang lain.
7. Soalan: Ok ke plan dia? Betul boleh buat duit?

Jawapan: Pasti OK kerana setiap orang yang sertai melalui anda, anda akan mendapat RM100.00 (Bonus 1: Bonus sponsor). Dapat 3 orang, sudah balik modal dan selanjutnya adalah untung dan untung!
8. Soalan: Ada lagi bonus-bonus yang lain?
Jawapan: Semuanya ada 10 bonus. Senang cerita, jika anda dan rakan-rakan dibawah anda masing-masing sponsor 4 orang, sampai level 8, anda akan menerima RM181,360.00. Jika masing-masing sponsor 5, sampai level 8, anda akan mendapat RM998,250.00. Ini baru bonus yang ke 2.
9. Soalan: Saya tak faham la plan-plan ni... boleh ke?

Jawapan: Tak faham pun tak mengapa. Hanya buat kerja anda, dapatkan 5 orang yang VIP dibawah anda. Jika 5 cari 5, 8 bulan lagi, anda JUTAWAN.
10. Soalan: Jutawan? Huish.. biar betul ni... Jawapan: Perkiraan matematik tidak pernah menipu. 1 + 2= Pasti jawapannya 3. Kalau kejayaan anda 10% sekali pun... anda sudah mendapat hampir RM100,000.00. Mungkin sudah boleh langsai segala hutang piutang.
11. Soalan: Bila boleh dapat wang yang nilainya hampir sejuta tu?

Jawapan: Jika anda dan rakan niaga dibawah anda mendapatkan 5 orang VIP sekali seumur hidup dalam masa sebulan, maka dalam 8 bulan kehadapan anda akan menerima hampir sejuta ringgit.
12. Soalan: Saya masih belum percaya yang saya boleh jadi jutawan.
Jawapan: Tidak perlu percaya, upgrade VIP dan target untuk balik modal dahulu dan pada permulaan ini, dapat RM3,000.00 sebulan pun ini sudah banyak membantu. Modalnya RM298.00 sekali seumur hidup sahaja.
13. Soalan: Macam mana saya nak join?
Jawapan: Mudah sahaja. Login di website dgn username anda iaitu jutamie dan click "Upgrade VIP". Ikuti langkah-langkah didalamnya.
14. Soalan: Produk macam mana?
Jawapan: Syarikat akan pos produk terus ke alamat anda tanpa sebarang kos tambahan.
15. Soalan: Bonus macam mana?
Jawapan: Syarikat akan terus bank in ke akaun anda setiap hari Rabu.
Jangan tunggu-tunggu lagi , upgrade VIP hari ini !! Bisnes ini tidak perlu hujung bulan, tengah bulan atau tepi bulan kerana tidak sukar untuk balik modal. Ingatlah bahawa inilah juga step-step jutawan-jutawan yang ada dalam bidang ini lakukan. Mereka juga bermula dengan langkah pertama yang anda perlu ambil hari ini. Tak pasti, tidak yakin, tidak faham 100%... itu biasa bagi langkah pertama. SMS kami jika anda telah membuat pembayaran.
IKLAS.,
SUHAIMI MARZUKI
TERIMA KASIH

No comments:

Post a Comment